Ετικέτες

Search

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικη Σύνθεση




Γεια σας κορίτσια !!!
Ελπίζω και εύχομαι να είστε όλες καλά.
Δύσκολη αυτή η εβδομάδα για μ'ένα, στο σπίτι από χθες επικρατεί πανικός.  
Κούτες από δω, κούτες από κει ο χαμός...
Όλα αυτά όμως για καλό αφού από την άλλη βδομάδα θα μαγειρεύω στην καινούργια μου κουζίνα.
Η εβδομάδα λοιπόν είναι γεμάτη, χθες βγάλαμε την παλιά κουζίνα και δεν ήταν τόσο εύκολο όσο νομίζαμε, μας άνοιξε πολλές πληγές κυρίως στους τοίχους.
Σήμερα υδραυλικός, αύριο σοβατζής , Σάββατο περιμένουμε και τους γονείς μου με πολύ μεγάλη χαρά αφού ο μαραγκός που μας έφτιαξε την κουζίνα είναι ο πατερούλης μου.
Και από την Κυριακή θα πέσει φασίνα με βοήθεια της μανούλας φυσικά.
Είμαι πολύ χαρούμενη και ανυπομονώ.

Την προηγούμενη βδομάδα ασχολήθηκα με διάφορες χριστουγεννιάτικες κατασκευές.
Σήμερα θα σας δείξω μια σύνθεση που έκανα για το τραπέζι του σαλονιού μου.

Τα υλικά που χρησιμοποίησα:

  • 1 στεφάνι 
  • μικρές κουκουνάρες με glitter
  • κόκκινο glitter 
  • atlakol
  • διάφορα διακοσμητικά που είχα
  • πιστόλι σιλικόνης
  • Κερί




Kουκουνάρες με glitter

Η διαδικασία είναι απλή και εύκολη.
Κόλλησα με το πιστόλι σιλικόνης όλα τα υλικά  πάνω στο στεφάνι μου.
Με την βοήθεια της άτλακολ κόλλησα το κόκκινο glitter  σε αρκετά από τα κλαδάκια.
Χρειάστηκα μια στρόγγυλη μεγάλη πιατέλα για να το διακοσμήσω επάνω, στην οποία μέσα τοποθέτησα ένα κόκκινο κερί κι ένα κλαδί χριστουγεννιάτικο με κόκκινο λουλούδι.

Το αποτέλεσμα είναι αυτό:


Πολλά φιλιά σε όλες!!!



Follow Me on Pinterest

2 σχόλια:

  1. Καλό κουράγιο Ρούλα με τις δουλειές.Αμα έχεις και τη βοήθεια της μαμάς θα γίνουν όλα.

    Πολύ ωραίο το στεφάνι σου. Μπράβο.

    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάριον μου όντως, πάλι καλά που θα είναι και η μανούλα εδώ.
    Μακάρι να την είχα πιο συχνά αλλά τι να κάνουμε... η απόσταση μας τα χαλάει!!!
    Χαίρομαι που σου άρεσε το στεφανάκι μου :))
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...