Ετικέτες

Search

Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Απόδραση Στη Φύση - SUMMER 2012


Είναι εκπληκτικό το πόσο ηρεμεί κάποιος κοντά στη φύση.
Αγαπώ την θάλασσα, το βουνό τις εκδρομές γενικά!
Και φυσικά δεν αποχωρίζομαι ποτέ την φωτογραφική μηχανή.... 
Φέτος το καλοκαίρι πήγαμε με τον καλό μου σε πολλά όμορφα μέρη σε μερικά από τα οποία έχω ξαναπάει και θα ξαναπάω σίγουρα....
Ορισμένα από αυτά είναι στην όμορφη πόλη της Θράκης, την πόλη που μεγάλωσα, την αρχοντική Ξάνθη που δεν της λείπει τίποτα.
Τόπος ευλογημένος με βουνά, με θάλασσες, με ποταμούς και λίμνες όπου η ομορφιά περισσεύει. 
Τα Σαββατοκύριακα μας συνήθως τα περνάμε εκεί στο πατρικό μου με την οικογένεια μου με συγγενείς και φίλους.

Μια από τις καλοκαιρινές μας εκδρομούλες λοιπόν ήταν στα στενά του Νέστου που είναι μια από τις ωραιότερες πεζοπορικές διαδρομές στην Ελλάδα.. Ετοιμάσαμε τα καφεδάκια μας, κρύο νεράκι, διάφορα καλούδια για να τσιμπήσουμε και κάτι και ξεκινήσαμε το πρωί νωρίς με την δροσούλα.

Από εδώ ξεκινάει το μονοπάτι, πρέπει να είσαι ξεκούραστος γιατί είναι πολύ μεγάλη η διαδρομή. .

Αν είσαι τυχερός μπορεί να συναντήσεις και το τρένο που κατεβαίνει από τα βουνά.Δεν είναι πανέμορφο?

Εδώ εγώ σε τρελά κέφια!!!:)))
Το μωρό μου το όμορφο!
Αφού περπατήσαμε αρκετά, κουραστήκαμε λιγάκι είναι η αλήθεια, αποφασίσαμε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. 
Υπάρχουν τέλειες τοποθεσίες που μπορείς να χαλαρώσεις και να ξεκουραστείς στην όχθη του ποταμού πριν από το μονοπάτι.





Follow Me on Pinterest

7 σχόλια:

  1. Τι όμορφη η φύση της Ελλάδας!
    Μήπως πρέπει να γυρίσουμε πίσω;
    Μπράβο σου για το όμορφο ταξίδι που μας πήγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου, χαίρομαι που σου άρεσε.
      Έτσι όπως πάμε πιστεύω ότι όλοι αργά η γρήγορα θα γυρίσουν πίσω.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Έζησα για χρόνια στην Κομοτηνή και η Ξάνθη είναι αναπόσπαστο κομμάτι των όμορφων αναμνήσεων! Ήμουν από τους τυχερούς που βρισκόταν μέσα στο τρένο, όταν περνούσε από Νέστο και χάζευα την απίστευτη αυτή φύση! Σαν να 'ναι η αμμουδιά δίπλα σε ποτάμι και όλα γύρω καταπράσινα, όνειρο!!
    Κάποια στιγμή θα περάσω κι εγώ το μονοπάτι με όλη μου την οικογένεια πια... Ο άντρας μου ανυπομονεί!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως θα τους αρέσει πολύ Λιτσάκι μου!!!
      Και ο αντρούλις μου όταν τον πήγα την πρώτη φορά ξετρελάθηκε.
      Καλημέρα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Yπέροχη φύση, καταπληκτικές φωτογραφίες.
    Μας ταξίδεψες όμορφα.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειστε κουκλια και τα δυο σας!
    καθε ευτυχια σας ευχομαι απολη μου την καρδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...