Ετικέτες

Search

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Happy Valentine's Day


Μια γλυκιά καλησπέρα.
Χρόνια πολλά σε όλους τους ερωτευμένους!!!
Happy Valentine's day



Ξέρεις γιατί σ'αγαπώ?

Για την καλοσύνη στα μάτια σου και την ζεστασιά στην φωνή σου...
Για την ειλικρίνεια των λέξεων σου και την σιωπή του χαμόγελου σου...
Για όλα εκείνα που ταιριάζουμε και για όλα αυτά που είμαστε διαφορετικοί...
Για την κατανόηση και την καρδιά σου..
Για την απλότητα του αγγίγματος σου και την δύναμη της υπόσχεσης σου...
Για το χιούμορ και την αποφασιστικότητά σου....

Γιατί είσαι ο μοναδικός άνθρωπος σ'αυτόν το κόσμο με τον οποίο θέλω να περάσω τη ζωή μου!!! Τις λύπες μου, τις επιτυχίες μου και τα όνειρα μου.

Σ'αγαπώ για χίλιους  άλλους λόγους!!

Ο πιο σημαντικός όμως απ'όλους είναι: απλά γιατί είσαι ΕΣΥ!  








Follow Me on Pinterest

5 σχόλια:

  1. Χρόνια σας πολλά Roulita μου για εσένα και τον αγαπημένο σου!

    Να περάσετε υπέροχα απόψε και όσα χρόνια κι αν περάσουν να είστε ερωτευμένοι, όπως την πρώτη ημέρα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι από καρδιάς, πάντα αγαπημένοι και ερωτευμένοι να είσαστε Ρουλα μου!!
    Χρόνια πολλά, να περάσετε τέλεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και γλυκά.
    Καλή διασκέδαση και πάντα να γιορτάζετε κάθε μέρα του χρόνου

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ρούλα μου!Πάντα ερωτευμένη καί αγαπημένοι νά είστε!!Τί όμορφο ζευγάρι!!Σίγουρα περάσατε τέλεια!!Φαντάζομαι τί όμορφα εδέσματα γέμισαν τό τραπέζι σας!!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι όμορφοι που είστε και οι δύο!!!
    Να είστε πάντα αγαπημένοι Ρουλάκι μου!
    Σας εύχομαι ολόψυχα ό,τι καλύτερο, να σας βλέπει ο Θεός και να αγαπιέστε τόσο δυνατά για πάντα...
    Φιλάκια πολλά πολλά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...