Ετικέτες

Search

Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013

Δροσερή Σαλάτα Με Φιογκάκια



Έρχεται καλοκαιράκι και αυτή η σαλάτα είναι η ιδανική!!!
Βέβαια εμείς την τρώμε και τον χειμώνα γιατί έτσι μας αρέσει...... :-))
Δροσερή και πολύ νόστιμη, ταιριάζει πολύ και για μπουφέ.





Συστατικά:
  • ζυμαρικά τύπου φιογκάκια
  • 1 μικρή κονσέρβα καλαμπόκι
  • 3 φέτες ζαμπόν σε κύβους
  • 1/2 φλυτζ. παρμεζάνα τριμμένη 
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι
  • 3 κ.σ μαγιονέζα
  • 5 μικρά αγγουράκια τουρσί σε φετούλες
  • 2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
  • μαιντανό ψιλοκομμένο
  • ελάχιστο ελαιόλαδο 
  • αλάτι


Οδηγίες:

Βράζουμε τα ζυμαρικά σε αλατισμένο νερό και τα σουρώνουμε!!!
Προσθέτουμε λίγο ελαιόλαδο να μην κολλήσουν.
Σε σαλατιέρα βάζουμε τα ζυμαρικά και προσθέτουμε όλα τα υλικά.
Ανακατεύουμε καλά και τοποθετούμε την σαλάτα στο ψυγείο για λίγη ώρα σκεπασμένη με μεμβράνη.
Σερβίρουμε κρύα.

Καλή σας όρεξη!!!






Follow Me on Pinterest

14 σχόλια:

  1. Τι νόστιμες που είναι οι μακαρονοσαλάτες γενικά!!
    Η δικιά σου δείχνει δροσερή, πολύ γευστική και χορταστική!!
    Καλό βράδυ Ρούλα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!
      Εχω μια αδυναμία γενικά στα μακαρόνια εγώ, όπως και πολλοί άλλοι.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ'άρεσε ε???
      Το ήξερα κοριτσάκι μου.
      Φιλάκια πολλά. <3

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία σαλατούλα είναι αυτη, θα συμφωνήσω με την Έλενα, είναι πολύ ωραίες οι μακαρονοσαλάτες. Φιλιά πολλά Ρούλα μου, να περάσεις τέλεια το τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έρη μου!!
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ρούλα μου!!Πολύ νόστιμη καί πολύ δροσερή η σαλάτα σου!!Εχω πολύ καιρό νά τήν φτιάξω!!Καλά πού μού τήν θύμισες!!Καλό τριήμερο σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου σ'ευχαριστώ!
      Φιλάκια πολλά καλή μου.

      Διαγραφή
  5. Ρούλα μου καταπληκτική και πολύ νόστιμη η μακαρονοσαλάτα σου.Υπέροχη!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου, χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ οι μακαρονοσαλάτες και η δική σου είναι πεντανόστιμη! Το γιαουρτάκι την κάνει σίγουρα ελαφριά και δροσιστική! Και βέβαια, συμφωνώ ότι είναι ιδανική για μπουφε! Γευστική και ευπαρουσίαστη!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ καλή μου Αναστασία!!!
      Φιλάκια πολλα.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Ρούλα, ιδανική λύση γευστικού και γρήγορου γεύματος για όλους τους μακαρονολάτρες, στο γκρουπ των οποίων ανήκουμε οικογενειακά..Φιλιά, καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλοι σ'αυτό το γκρουπ ανήκουμε Χαρά μου!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...