Ετικέτες

Search

Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

Πολύχρωμα Αυγά Με Κλωστές


Γεια σας φίλες μου.
Φέτος δεν ασχολήθηκα και πολύ είναι η αλήθεια με πασχαλινές κατασκευές!!!
Την προηγούμενη βδομάδα κατάφερα να στρωθώ λίγο και να δημιουργήσω λίγα πραγματάκια που είχα δει στο printerest και ήθελα πολύ να τα κάνω.
Ένα από αυτά είναι η διακόσμηση αυγών με πολύχρωμες κλωστές για να στολίσετε τα κλαδιά σας και ότι άλλο εσείς θέλετε!!!!
Πανεύκολη διαδικασία και πολύ διασκεδαστική.



Τα υλικά που χρησιμοποίησα:

1. αυγά
2. κόλλα
3. κλωστές σε διάφορα χρώματα
4. κορδέλα αν θέλουμε να τα κρεμάσουμε

Κάνουμε στα αυγά δύο τρύπες με ένα καρφί , πάνω και κάτω!
Φυσάμε από την μια τρύπα και αδειάζουμε το αυγό σε ένα μπόλ.
Σε άλλο μπολ βάζουμε νερό με ξύδι και  υγρό πιάτον , αφήνουμε λίγη ώρα μέσα τα αυγά να καθαρίσουν καλά.
Ξεκινάμε από την κορυφή βάζοντας κόλλα και τυλίγουμε γύρω γύρω την κλωστή. Αν θέλουμε να τα κρεμάσουμε κολλάμε με σιλικόνη μια κορδέλα.
Έτοιμα τα πολύχρωμα αυγουλάκια μας, παίξτε με τους χρωματισμούς.

Όπως σας είπα έκανα και Printerest όποιος θέλει ακολουθεί.

Τα φιλιά μου.

Follow Me on Pinterest



Follow Me on Pinterest

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και εύκολα σαν ιδέα! Σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δώρα μου, είναι πολύ εύκολα!!!
      Σ'ευχαριστώ κι εγώ καλή μου.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Φοβερή ιδέα Ρούλα μου!!Καί πολύ όμορφα τά αβγά σου!!Καί τού χρόνου!!Καλή Μ.Εβδομάδα καί Καλό Πάσχα!!Νά περάσης υπέροχα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Dimi μου!!!
      Κι εσύ να περάσεις όμορφα και καλή Ανάσταση.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Eίσαι μία χρυσοχέρα!
    Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες ποια μιλάει!!! :))
      Κι εσύ δεν πας πίσω Ελενάκι μου.
      Φιλιά και σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  5. Ρουλάκι μου τέλεια τα αυγουλάκια σου, μου αρέσουν πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χαίρομαι που σου αρέσουν!!!
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. είσαι αστέρι λέμε..πολύ ωραία ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...