Ετικέτες

Search

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Αυγά Με Ντομάτα






Συστατικά:


  • 6 αυγά χωριάτικα αν έχετε
  • 1 κούπα σπιτική σάλτσα ντομάτα ή pummaro
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • ρίγανη
  • 1 κ.γ ζάχαρη

Οδηγίες:

Σε τηγάνι βάζουμε την σάλτσα ντομάτας με λίγο νεράκι, προσθέτουμε τη ζάχαρη λίγο αλάτι και ρίγανη και αφήνουμε να σιγοβράση για 10 λεπτά.
Σπάμε τα αυγά μέσα στην σάλτσα τα αφήνουμε για 2 λεπτά και τα γυρνάμε και από την άλλη μεριά.
Δεν τα ψήνουμε πολύ, να γίνουν μελάτα.
Σερβίρουμε και ρίχνουμε πάνω στα αυγά λίγο αλάτι και πιπέρι.

Καλή σας όρεξη!!!

Follow Me on Pinterest

14 σχόλια:

  1. Ρούλα και εγώ κάθε χρόνο το ίδιο θέμα έχω με την ανοιξιάτικη αλλεργία. Υπομονή μέχρι να τελειώσει η άνθιση των λουλουδιών και των δένδρων! Τα αυγουλάκια με ντομάτα, είναι από τα αγαπημένα μας, προχειρα φαγάκια! Πρόχειρα αλλά νοστιμότατα!! Και αυτή η σαλτσούλα, όνειρο!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα τελευταία χρόνια κάθε άνοιξη έχω τα χάλια μου, άστα να πάνε!!!!
      Υπομονή και zirtek. :)))
      Φιλιά πολλά Ειρήνη μου.

      Διαγραφή
  2. Από τα αγαπημένα φαγητά της οικογένειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυγά με ντομάτα είναι από τα πολύ αγαπημένα μας φαγάκια!
    Η εκδοχή σου με τα μελάτα αυγά μου άρεσε πολύ, συνήθως τα κάνω στραπατσάδα, θα τα δοκιμάσω και έτσι!
    Φιλιά Ρούλα μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα προτιμώ έτσι Έλενα από στραπατσάδα, δοκίμασε τα και θα δεις!!
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Τά ζήλεψα Ρούλα μου!!Καί από κότες αλανιάρες!!!Τέλεια!!!Η φωτογραφία σου,τόσο ζωντανή!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dimi μου!!!
      Είδες οι κοτούλες μας, χαχα μου άρεσε το "αλανιάρες"...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Από τα πιο αγαπημένα μου φαγητά! Και με φρέσκα αυγά, τι καλύτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Γρήγορα στην κουζίνα, ούτε 10 λεπτάκια και είναι έτοιμα για φάγωμα καλή μου!!!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...