Ετικέτες

Search

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Κολοκυθοκεφτέδες




Συστατικά:


  • 1 κιλό κολοκυθάκια
  • 2 αυγά
  • 2 κρεμμύδια 
  • 1 φλυτζ. φέτα τριμμένη
  • 1,5 φλυτζ. φρυγανιά ( αν χρειαστεί προσθέτουμε κι άλλη)
  • 2 κ.σ αλεύρι
  • 1 ματσάκι μαιντανό ψιλοκομμένο
  • αλεύρι
  • αλάτι 
  • πιπέρι




Οδηγίες:

Πλένουμε καλά τα κολοκυθάκια!
Τα τρίβουμε και τα βάζουμε στο τρυπητό με 1 κουταλιά αλάτι να στραγγίσουν. Τα στύβουμε και με τα χέρια για να φύγουν τα πολλά υγρά.
Σε μεγάλη κούπα βάζουμε το τριμμένο κολοκύθι προσθέτουμε τα κρεμμύδια τριμμένα τα οποία τα έχουμε στύψει κι αυτά για να φύγουν τα ζουμιά τους.
Προσθέτουμε επίσης την φέτα, τον μαιντανό, το αλεύρι, την φρυγανιά, 2 αυγά χτυπημένα και αλατοπιπερώνουμε. 
Πλάθουμε τους κολοκυθοκεφτέδες, τους αλευρώνουμε  και τους τηγανίζουμε σε ελαιόλαδο μέχρι να ροδίσουν και από τις δύο πλευρές.





Καλή σας όρεξη!!!




12 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρούλα μου !!!!!Ευχαριστούμε για τη συνταγή !!!!! Να περνάς υπεροχα !!!!
    Φιλάκια !!!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου Νίκη μου!!
      Ελπίζω να την δοκιμάσεις και να σου αρέσει.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Έτσι τους κάνω κι εγώ Ρουλάκι, από τα αγαπημένα μου φαγητά! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει αρκετές συνταγές, όμως αυτή μου άρεσε περισσότερο απ'ολες!!!
      Φιλάκια πολλά καλή μου.

      Διαγραφή
  3. είναι πολύ νόστιμος μεζές!!! η παρουσίαση όπως πάντα εξαιρετική!!! το σχήμα είναι τόσο πετυχημένο...πως το έκανες βρε Ρουλάκι με το χέρι ή με κάποιο άλλο τρόπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το χέρι το έκανα Μαράκι μου!!! Το πλάθεις με αλεύρι να μην κολλάει στα χέρια.
      Φιλιά πολλά, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.

      Διαγραφή
  4. Πολύ δελεαστικοί και όμορφοι!
    Καταναλώνονται με βαθμό δυσκολίας μηδέν!

    Τους δικούς μου με μπύρα παρακαλώ! :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ζαμπία μου!!!
      Παγωμένη μπυρίτσα παρακαλώ... :))

      Διαγραφή
  5. Καί ότι μελέταγα,τώρα πού γύρισα νά τούς φτίαξω!!!
    Τέλεια η συνταγή σου Ρούλα μου!!!
    Καί μέ τζατζίκι,σούπερ!!!!Οι φωτογραφική σου παρουσίαση,καταπληκτική!!!!
    Καλό Δεκαπενταύγουστο!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου είναι γίνονται φανταστικοί έτσι οι κολοκυθοκεφτές!!!
      Κάνε μια δοκιμή.
      Πολλά φιλιά και σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  6. Πεντανόστιμοι και πολύ εύκολοι οι κολοκυθοκεφτέδες σου Ρούλα, και καταναλώνονται ακόμα πιο εύκολα!!!!!!!
    Μα τι υπέροχες φωτογραφίες είναι αυτές!!!!! Χάρηκα που σε βρήκα!!!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλό Δεκαπενταύγουστο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες καλή μου και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...