Ετικέτες

Search

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Κουλουράκια αλμυρά






Συστατικά:


  • 1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φλυτζ. του τσαγιού σπορέλαιο
  • 1 φλυτζ. του τσαγιού λευκό κρασί ξηρό η ρετσίνα
  • 2 κ.γ αλάτι
  • σουσάμι καβουρντισμένο
  • 1 κούπα κεφαλοτύρι
  • 1 αυγό 

Οδηγίες:


Σε μπολ ανακατεύουμε το λάδι με το κρασί!!
Προσθέτουμε το αλάτι, μισή κούπα από το κεφαλοτύρι και λίγο λίγο το αλεύρι και ανακατεύουμε.
Ζυμώνουμε καλά μέχρι να έχουμε μια μαλακή ζύμη που να μην κολλάει στα χέρια μας.
Την πλάθουμε σε κορδόνια και τα στρώνουμε σε ταψί με λαδόκολλα.
Χτυπάμε το αυγό και τα αλείφουμε πάνω με ένα πινέλο. Πασπαλίζουμε με σουσάμι και κεφαλοτύρι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 βαθμούς για περίπου 30 λεπτά.



Follow Me on Pinterest

16 σχόλια:

  1. Πότε είπαμε ότι εμείς θα γίνουμε φίλες, να τρώμε μαζί πού και πού;;; Χαχαχαχα! Τέλεια φαίνονται! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!!
      Μαράκι μου θα ήταν χαρά μου αλήθεια, μου αρέσει πάρα πολύ να μαγειρεύω σε φίλους.
      Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια.:))

      Διαγραφή
  2. Ενα νόστιμο σνακ για κάθε ώρα και στιγμή!!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου επειδή συχνά με πιάνουν λιγούρες τα κάνω συχνά για να έχω να τσιμπάω κάτι!!! Είναι πολύ νόστιμα. :))
      Φιλάκια και καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Φαίνονται νοστιμότατα!!!! Γεια στα χέρια σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου.
      Είναι όντως πολύ νόστιμα.
      Φιλάκια, καλό βραδάκι.

      Διαγραφή
  4. τρελαινομαι για τετοια κριτσινοειδη..θα τα κανω σιγουρα..μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίλα μου.
      Να τα κάνεις, είναι πολύ νόστιμη και εύκολη συνταγούλα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Πωπω φαίνονται τέλεια,και όπως είμαι εγω πιο πολύ του αλμυρού και όπως πεινασα τωρά θα ετρωγα μερικά πολύ ευχαρίστως και ας είναι αργά,καλό ξημέρωμα,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Neli μου κι εγώ του αλμυρού είμαι!!!
      Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Νοστιμότατα και εύκολα! Ό,τι καλύτερο για σνακ! Μιαμ μιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτά τα σνακ θα με καταστρέψουν εμένα Αναστασία μου.... χαχα
    Όλη μέρα το χεράκι εκεί πάει!!!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν τρώς μόνο ένα.. αυτό το πρόβλημα έχουν :)

    Για μασούλιμα όλες τις ώρες είναι το καλύτερο.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marion αυτό είναι το θέμα!!!
      Δεν τρως μόνο ένα..... κόλλημα μέχρι να τελειώσουν.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Φανταστικά Ρούλα μου!!!Θα τα δοκιμάσω!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!!
      Δοκίμασε τα και πες εντυπώσεις, φιλάκια.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...